Ondersteuning bij Direct Mail:

 

Veel bedrijven versturen mailings maar volgen de mailing niet gericht op!

Over het algemeen neemt men een afwachtende houding aan en laat men de ontvanger zelf reageren. De kracht van goede communicatie is om een directe follow-up te bewerkstelligen middels het nabellen.

Door een mailing na te bellen wordt de respons verhoogd met gemiddeld 5 tot 10%.

De medewerkers van TWP kiezen bij deze activiteiten altijd voor een service gerichte aanpak. Er wordt geĆÆnventariseerd naar de reden van non-respons:

Waarom reageert men niet?

Behoort men tot de doelgroep?

Is men klant van de concurrent?

Was de mailing zelf wel goed?

Herinnert men de mailing?

Was de tekst duidelijk?

Was het aanbod interessant?

Met deze informatie bent u in staat verbeterpunten door te voeren in uw volgende mailing.

TWP weet als geen ander dat het nabellen van een mailing extra kosten met zich mee brengt. Vanuit die gedachtegang adviseren wij onze klanten om in een pilot fase 10% van de mailing na te bellen.

Wanneer blijkt dat het effect sorteert, bestaat de mogelijkheid om een groter deel van de mailing te laten nabellen.

 

 

 

 

 

 

 

="stijl10">